Monday, November 23, 2009

sambongan cerita..

hari demi hari aku cube melupakan si dia..
aku mmberi gelaran pada dia RNS hanya aku dan rakan karib aku sahaja yang mengetahui gelaran ini..
hari demi hari..
ada sahaja nasib malang yang melanda pada keluarga aku..
aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa..
agar bahagia akan datang pada keluarga aku..
hari demi hari..
bahagia yang aku impikan telah datang pada diri aku sendiri..
nk tao??nk tao??
hahaha...
macam nie cerita nya:
hari to aku telah on9 ______(secret la)
aku pown chatting la nan mmber die nie..
konon nye nk amik aty kawan dia t bole dapat lelaki idaman aku toh(RNS)
chatting punya chatting tah bpe lme aku on9 pown x tao..
sehingga satu ketika RNS to sendri meminta nmbur fon aku sendri nya..
aku rasa best sangat hingga aku cerita kan pe yang terjadi kepada rakan karib aku sendiri..
aku tersemyum keseorangan,terlompat2,
hahahhaha...
da kate laki idaman ..mesti la suke tak terhingga...

TAPI.........


                            (nanti sambong alik k...)

No comments:

Post a Comment