Monday, November 23, 2009

luahan hati dan perasaan

bismmillahirrahmannirahim..


kisah tentang si dia..

nama??hahaha tak perlu di perkata kan..tak perlu biberitahu..
jarak diantara rumah dia nan aku..x la jaoh snagat..
dia same skolah dengan aku...
setiap kali dia datang skola pasti kedengaran bunyi moto nya..
dan samapi solah ini sahaja lah keje aku  perhatikan dia dari jarak jaoh....
walaupun dia x tahu aku sedang perhatikan dia ..
aku sellu melihat keletah perangai nya yang membuat aku ketawa,tersenyum,malah aku selalu terbayang wajah nya setiap kali aku termenung keseorangan ..
secara jujurnya memang aku suka kan dia..jika dia dapat aku miliki..
pasti aku tak akan lepas kan dia..
walau macam aner pown..
tapi....
sayang sekali..dia tidak tahu yang aku suka kan dia..
sejak aku berumo 15 tahun aku mulai sesi persekolahan pada waktu pg..
first day msok skola aku sudah lme perhatikn dia..
aku suka snagat dekat dia..jika ikotkan kata hati mahu jea aku luahkan perasaan aku kepada dia..
dalam peribahasa melayu pown ader ungkapan
tiada perigi mencari timbe...
aku masih lagi berpegang pada ungkapan melayu nie..
oke..oke..pasti ader yg blur..
mksod aku..
tak ader dalam dunia nie perempuan kejar kepada si lelaki..
pasti orang akn pandang serong terhadap si perempuan ito..
meski pown perempuan ito mempunyai niat baik atau pown niat buruk...
sekarang da bulan november..
sesi persekolahn pown sudah berakhir..
10 bulan aku memendam perasaan ini..
tiada seorang pown yang tahu..
hmmmmm... :(
nanti ite sambong lagi k...
bubye,,,


No comments:

Post a Comment