Tuesday, November 24, 2009

last story!

sambong lagi..

hari demi hari ..
masa pown da kian berlalu..
1 mcj or call pown x te..aku jea asyik anta "samekom"
da bpe kalida akuh anta..
tapy lngsung tak reply..
tapy akuh x menggalh macam toh jea..
aku sty call dye..
tapi
ble akuh tpon dye..lngsong x angkat..
mybe die malu nak ckp nan akuh..
hahaha..ble din pikirkan alik..x kan plak dye nak malu??bub dye sendri yg mantak no aku..
entah la...
akuh ttap tros kan perjuangan akuh untuk dapatkan dye..
macam2 plan akuh tlah gne kan ..
tapy ito hnya lah haranpan akuh sahaja..
skunk akuh da give up..
aku rse buang mse akuh jea melayan mamat yang suke mainkan perasaan orang tanoa memikir
soal hati dan perasaan..
sejak pada ito akuh mule stop mcj n call jea..
da x jmpe dye dri jrak jaoh lagi..
aku sepi mendiamkan dri..
mendiamkan dri..
tros..tros
dan teros berdiam!!

finish!

No comments:

Post a Comment